2014. október 21., kedd

Manikűrvadász 12. forduló


Sziasztok!

A technika ellenem játszik, mert a gépem 10 percenként kikapcsol, ezzel pedig az idegeimre megy persze... 

A körmeim szokásosan a tövig levágott állapotukban láthatóak. Sajnálom, hogy mostanában nem vagyok a toppon és eltűntem, de összecsaptak a fejem felett a hullámok!

A 12. forduló házigazdája Szilvi volt a K-öröm blog írója! Nagyon köszönjük, hogy megszervezted! :)

Én Castiától választottam manikűrt! Még hozzá ezt a csodaszép burgundi-arany manit:


Íme az én szegényes verzióm, amit idővel tuti újra fogok alkotni, megfelelő fényviszonyok mellett! :)



Remélem azért tetszik Nektek! :)

A többiek munkáit itt nézhetitek meg: 


6 megjegyzés:

  1. Nekem a tiéd is tetszik :) Jól látom, rozsdaszínű lakkot választottál hozzá? Nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Kis őszies lett. :) Amúgy aprócska megjegyzés, elírtad a címben a játék nevét, egybe kell írni. ;)

    VálaszTörlés
  3. Jó lett, de hát a körmök tényleg rövidek, ezzel nem lehet mit tenni. Nálunk is döglődik a számítógép, szóval átérzem a problémát. Már több, mint 10 éves, menthetetlen.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is őszies :) nagyon cuki

    VálaszTörlés
  5. Szép lett, köszönöm a vadászatot! :)

    VálaszTörlés