2014. július 4., péntek

Outfit | Wien

Sziasztok Szépségek!

Nagyon szeretném, ha visszajönnének a blogra az Outfit posztok, de még nem nagyon tudom, hogyan álljak be a képekhez, hogy azok vállalhatóak is legyenek itt a blogon. Azért most elhoztam nektek 1-2 két képet, hogy meg is osszak veletek valamit! Nagyon örülnék, ha visszajeleznétek nekem, hogy miben lenne érdemes fejlődnöm. Illetve, hogy jöhetnek-e azért a képek. (Még tervezek készíteni egy sorozatot: 1 ruha, 3 stílus)

Ezek lettek vállalhatóak:




Póló - Kik
Nadrág - C&A
Szoknya - H&M
Cipő - Kínai 
Napszemüveg - Kik
Táska - Sandy bizsu 


Menta színű Rimmel körömlakkomat a táskához illő szegecsekkel dobtam fel.


A hamza mintájú nyakláncom az Apacsból van,
és még régebben átfestettem ugyanezzel a körömlakkal!



♥ Hogy tetszenek a képek, lányok? :) ♥

12 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett ez az outfit bejegyzés, szépek a képek és a ruhád is :) Az meg különösen tetszett, hogy a körmöd ment a táskádhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ez volt az egyik szempont amikor rendeltem a szegecseket! :)

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jók lettek a képek! :) Csini szett! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos vagy ebben a ruhában :) A körmöd is szuper lett :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a körmöd és a táskád összhangja :). És annyira szép a hajad :)!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm. Pedig havonta festve van... :)

      Törlés
  5. De jó képek, annyira tetszik ez a menta szín, nagyon rá vagyok kattanva :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most én is. Tavaly a korall volt nálam a sláger. Mondjuk most pont korallosak a körmeim. :)

      Törlés
  6. Feketével nagyon nem lehet tévedni, ha tetőtől talpig abba öltözöl. Nagyon jó, hogy feldobtad színes kiegészítőkkel. A smink nagyon ízléses. A hajadra meg irigykedem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színt is szeretem, szerintem nem is áll rosszul, de igen, mindenképpen kell valami, ami feldobja! A hajamat még kitartóan növeszteni kell még 1-2 évig, ennek van egy története, amit megosztok majd veletek, ha aktuális lesz! :)

      Törlés