2014. július 31., csütörtök

Kedvenc arcpirosítóm: Rimmel Blush Live Pink

Sziasztok!


Már egy ideje adós vagyok ezzel a bejegyzéssel. 7 hónapja használom ezt az arcpirosítót és elmondhatom, hogy ez a jelenlegi kedvencem! 10 alkalomból, 7-szer tuti ezután nyúlok.

Mivel a körömlakk függőségem után a pirosító mániám kezd felerősödni, valószínűleg beszerzek még egy árnyalatot a Rimmeltől. :) 



Az első ok amiért nagyon szeretem az, hogy egy rétegben is gyönyörű színe van, nem porzik és, ha kevésnek érzem az egy réteget, akkor könnyen építhető! :)



Balra egy rétegben, jobbra két rétegben!


A következő ok, hogy nagyon apró/finomra tört arany csillámok találhatóak benne, és

ha megcsillan rajta a napfénye, akkor napcsókolta bőrnek látszik! Talán ezért is lett

nyárra ez a kedvencem! Szinte minden bőrtípushoz passzol kicsit hideg színével (az

arany ellenére is)! :) Arcon



Arcon:


Csak nekem tűnik hatalmasnak azaz orr? :o)


♥ Ti próbáltátok már a Rimmel pirosítóit? Hogy tetszik ez a szín? ♥ 

Ui.: költözés miatt legközelebb csak augusztus 4.-én jövök! :)



6 megjegyzés:

  1. gyönyörű színe van, nem csodálom, hogy szereted :) Az az orr pedig teljesen normális méretű :D

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj az orroddal, rossz a fotózás szöge, ennyi, de most úgyis a pirosítót nézzük :) Nekem elfogyott egy ideje, régi Maybelline volt, legvilágosabb, annyira keveset kentem, hogy azt hitték páran, az a bőröm része :) Én is a rózsaszínes árnyalatokat szoktam venni, ehhez hasonlót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezzeg a szemem nem akar nagyobb lenni más szögből... :D

      Törlés
  3. Nem is nagy az orrod! :D
    Na, hát én még nem próbáltam a Rimmel pirosítóit, de ezzel a bejegyzéssel meggyőztél. Gyönyörű, és úgyis ilyen rózsaszín pirosítót keresek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi. Örülök, hogy neked is megtetszett! :)

      Törlés