2014. július 25., péntek

Gin Tonic Summer Edition with Watermelon

Sziasztok!

Nem vagyok nagy alkoholimádó, viszont van egy naaagy gyengeségem, ami nem más, mint a Gin Tonic. Kicsit nyáriasabbra szabva készítettem el, amihez dinnyét használtam. Bár a képen nem látni, de a pohár tetején dinnyeszívek úszkálnak. 




A "recept":
  • Dinnye darabosra törve
  • Gin
  • Tonic
  • Piros gyümölcslé (ribizli, eper, málna, stb...)
A dinnye darabokat öntsük fel annyi ginnel, hogy elfedje őket és adagoljuk át egy jégkocka formába (én szívecskéset használtam (IKEA)). Amíg megfagynak a jégszívek hűtsünk le minden más hozzávalót!




A pohár egynegyedébe menjen a piros gyümölcslé, a többit öntsük fel tonickal és adjunk

hozzá jégkockákat, minél többet rakunk bele, annál ütősebb lesz a végeredmény!

Szerintem nagyjából 3-4 db elég is.



♥ Nektek van jól bevált koktél receptetek? :) ♥


Előzetes a holnapi posztból: vízfesték hatású körmök.


4 megjegyzés:

  1. Aha, szóval ilyesmiről meséltél múltkor :P Nagyon guszta ez az itóka, azt hiszem ki is fogom próbálni zurammal :P

    VálaszTörlés
  2. Sajnos én nem szeretem a gin tonicot, de a páromnak ez a kedvence! A dinnyés jégkocka remek ötlet, nekem is van itthon szív alakú jégkockaformám, szerintem a közeljövőben el is készítem neki ezt a koktélt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó! Majd számolj be, hogy tetszett neki! :)

      Törlés