2014. június 28., szombat

Wish list from E-bay

Sziasztok!


Kinéztem pár dolgot E-bay-ről! Amint megjön a fizetésem, megrendelem ezeket a szuper dolgokat!


Flitteres Clutch. Annyira jól néz ki és elég sok mindenhez passzol.


Körömdíszítő kövek. Aranyos kis masnik, még az Essencenek volt ilyesmi kiadása, annak halványlila színe volt és imádtam. Most valamilyen mixelt változatra vadászom, hogy minden színből egy adag. 


Még egy Clutch, kicsit nőiesebb, kifinomultam verzió. Nagyon tetszik a lézerrel vágott csipkeminta benne. 


Virágos óra. Tuti sok helyen láttátok mostanában. 
Nekem is nagyon megtetszett, nem tudom eldönteni, hogy fehér vagy fekete legyen, valószínűleg mindkettő. 


Rúzstartó állvány. Nagyon praktikus és helytakarékos.


Menta színű nyaklánc és fülbevaló. Ugye, hogy mennyire gyönyörű? :) 


Aprópénztartó. Annyira aranyos ez a kis minta rajta. 

Neszeszer. Ebből a kis kéket néztem ki. Mindennapos sminktartónak a táskámba.
1 rúzs, spirál, púder simán elférne benne! :) 


Díszítő szegecsek. Ennek nem bírtam ellenállni és már megrendeltem, 
sőt, kevesebb, mint 3 hét alatt meg is érkezett! :)

♥ Ti miket néztetek ki mostanában? :) ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése