2014. június 4., szerda

Júniusi Pixibox

Sziasztok!

Ma kézhez kaptam a szám szerint 3. Pixiboxomat, amit nagyon vártam a beharangozott márkáknak köszönhetően!

!Ha Te még nem kaptad meg és nem szeretnéd         
    tudni, hogy mi van benne, akkor ne olvass tovább!


Nézzük is a doboz tartalmát!


A Piximagazinban a Pixiboxban lévő termékekről olvashatunk!


Megszokott leírás a termékekről! Egyre izgalmasabb!



Itt már le se lehetett törölni a vigyort az arcomról! :)
Lássuk is a termékeket:


Megvallom becsületesen, hogy a Pixibox oldalát még azelőtt nézegettem, hogy megjött volna a dobozom és láttam, hogy ki milyen körömlakkot kapott és kicsit féltem, hogy nem fog tetszeni a körömlakk, viszont amikor megláttam a színét, teljesen megnyugodtam! Imádom! Nekem találták ki! Ki szeretne egy manikűrt látni ezzel a lakkal?

/China Glaze - Love Letter - teljes kiszerelés/


Nagyon megörültem ennek a La Roche-Posay micellás arclemosónak, mert nyáron megyek nyaralni és köszönhetően a méretének tuti ezt fogom magammal vinni, mivel a bőröndöm nem léphet át egy bizonyos súlyt. 

/50 ml - utazó méretű termék/


Még egy termék a La Roche-Posay-től, ami nem más, mint egy BB krém. Ennek is nagyon örülök, de sajnos a medium túl erős az én arcomnak! Remélem sikerül elcserélnem, és ha beválik, ez is jöhet velem külföldre! :)

/15 ml - utazó méretű termék/


Ami hatalmas nagy öröm volt az az Art Deco ajakrúzs! Csodás, nyári szín. A pigmentáltsága is tökéletes! Nagy kedvenc lesz! :)

/Art Deco Ajakrúzs - 115 - teljes kiszerelés/



Kérastase termékminták, sampon- hajápoló tej - hajápoló 

Nagyon kíváncsi vagyok hogyan fognak teljesíteni! :)


Ez a parfüm nagyon megtetszett és a vőlegényem szerint is nagyon jó illata van! 
(Ritka, hogy bátmilyen parfümre ezt mondja) 

/Prada Candy - 1,5 ml - termékminta/ 


És még mindig van emberek! Imádom ezt a dobozt! Szóval ez az 50 faktoros napvédelemmel ellátott krém a nyár slágere lesz nálam! Remélem jól fog teljesíteni nálam, mert ha beválik még itthon, akkor a nyaralás előtt megveszem a teljes kiszerelést, mert ahova megyek ott bizony több lesz mint 40 °C...

/La Roche-Posay napvédő fluid - 3 ml/


És elérkeztünk az utolsó termékhez! Az Olay nappali arckrémjét rejtette még a dobozkám, ehhez nem is tudom, hogy álljak hozzá. Nagyon tetszik, hogy 15 faktoros védelmet nyújt, ugyanakkor nem szeretem az arckrémeket. (Főleg, hogy már kialakítottam a tökéletes rutint a szép arcbőrömért) Lehet ebből is csere lesz? Kiderül! :)

/Olay nappali arckrém érzékeny bőrre - teljes kiszerelés/


Összességében imádom ezt a dobozt! Tökéletes! Ahogy elnéztem a Pixi facebook-os oldalán a kommenteket mindenki meg van elégedve, leszámítva 1-2 rúzs vagy körömlakk cserét, de ez teljesen normális ilyenkor!

Szóval gratulálok Pixicsapat! Ismét kitettek magatokért! :) 

♥ Ti megrendeltétek a Júniusi boxot? Milyen színű lakkot és rúzst kaptatok? ♥ 


16 megjegyzés:

  1. Én kapom automatikusan, előfizető vagyok. :P
    Az én lakkom metálos bronz színű (Soft Sienna Silks), ha esetleg érdekel, szívesen elcserélném pl az arckrémre (én a száraz bőrre valót kaptam, az valószínűleg sok lenne nekem nappalra).
    A rúzst még nem próbáltam, ránézésre egész jó színe van, bár nem túl nyári: bordós, talán némi lilás beütéssel. 88-as árnyalat, de nem ebből a fajtából, hanem sima fekete, szögletes csomagolása van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de jó neked! :) Időközben már sikerült elcserélnem egy rúzsra! :) A facebook-os oldalukon megpróbálhatod elcserélni! :)

      Törlés
  2. A BB krémből egyébként a Pixiboxosok szerint mindenkinek Medium van, mert csak egy fajtát kaptak.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is azt a körömlakkot kaptam, amit Te! :) Kíváncsi lennék, hogy milyen manikűrt hozol ki belőle, mert nekem így önmagában nem annyira tetszik, olyan mintha besárgult volna a körmöm. :( Valami trükkel viszont lehet, hogy szép végeredményt lehet kapni. :)
    A rúzs, amit kaptam 108-as színű, a 115 fotók alapján jobban tetszik, mert nem annyira narancs, mint az enyém. Sajnos eddig senki sem akarta kicserélni velem. :(
    Összességében nagyon tetszik a doboz, ez volt az első pixiboxom és elégedett vagyok vele. :) Ezelőtt volt egy rossz tapasztalatom a Luxbox-szal, de a pixi kárpótolt. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Luxboxot át se vettem végül! De visszaküldheted és visszaadják a pénz, ami becsülendő szerintem! :)

      Törlés
    2. Már visszaküldtem és a pénzt is visszakaptam. :)

      Törlés
    3. Na szuper! Azért ez mégis csak értékelendő pont náluk szerintem! :)

      Törlés
  4. Csodás lett ez a box. Minden egyes darabja tökéletes, a BB krém valóban sötét árnyalat, de ha valaki nyáron nagyon lebarnul akkor biztos illeszkedik a bőrszínéhez, szerintem ezért is kaptunk medium árnyalatot. A rúzsom valami brutális vörös ( 122-Crazy in love)! Imádom, de a tiednek is szuper színe van! :) Amúgy ár-érték arányban ez egy igencsak tartalmas doboz lett, mert ha csak a rúzs árából indulok ki az már majdnem eléri amennyiért meg tudtuk venni a dobozt! :)
    Egyébként kíváncsian várom milyen manikűrt készítesz a lakkal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos, ha le is barnulok az is kevés lesz, mert nagyon-nagyon fehér vagyok! :( Már ki is találtam a manikűrt! :) A napokban hozok róla bejegyzést is!

      Törlés
  5. Agocskak: én nem értek a lakkokhoz, de olvastam valamelyik blogon, hogy az ilyen neonos színek alá fehér lakkot szoktak használni alapnak. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azon gondolkodtam, hogy alaplakknak talán jó lesz, csak ne befolyásolja a végső szín árnyalatát. :) Köszi a megerősítést! :)

      Törlés
    2. Jól gondoljátok csajok! :) Bizony kell alá a fehér lakk! A fejemben már össze is állt a manikűr kinézete! :)

      Törlés
  6. A körömlakkal ugyanígy voltam, bár én nem nézegettem a pixi oldalát előre :D csak utólag örültem, mert mindenki csillámos lakkokat tett ki és nem igazán tetszett egyik sem, nekem viszont a gondolataimból olvastak mert egy csodás pink lakkot kaptam :) Rúzsból pedig ugyanolyan árnyalatot, mint te. Tényleg egy szuper doboz lett.

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúú, hát akkor neked is egy főnyeremény a doboz! :)

      Törlés