2014. április 1., kedd

Instamix III./3./#3

Sziasztok!

Már 2,5 hónapja volt az utolsó Instamix, szóval elhoztam a következő fejezetet belőle! :)



1.) Brokkolis köret rotyog éppen! :)
2.) Mustáros csirkemell csíkok, póréhagymás kelbimbóval. 
3.) Valentin napi vacsora: rántott sajt karfiolpürével.
4.) Brokkoli krémleves füstölt sajttal.


1.) Ezt a képet nem rég fotóztam, olyan mintha a pitypang a fán folytatódna! :)
2.) Liliomfa az egyetem kertjében! ♥
3.) Elültetett jácinthagymák, mostanra már nagy leveleik vannak, és illatos virágai!


1.) Selfie (fúj de utálom ezt a szót) a húgommal!
2.) Hullámok hő nélkül!
3.) Harkányban, borkóstolón. 


1.) Napi ékszer.
2.) NOTD.
3.) Gyönyörű nyaklánc a Zarában, hasonmásra vadászok az eBay-en...
4, Még egy nyaklánc a C&A-ban, mire visszamentem érte pár nap múlva már nem lehetett kapni.


1.) A belváros közepén ilyen csodás, nyugalmas helyeket is lehet találni! 
2.) Egyik lakótársam alkotott! :)
3.) Kulisszák! :)
4.) Gyakorlaton voltam és elég sokunknak voltunk ugyanolyan papucsa! :)


1.) Erről már láthattatok bejegyzést is! Pillangós faldísz
2.) Vonatút, valamivel el kell ütni! :)
3.) Hörikéim, azóta már csak egyikük él! :(
4.) Kiscicám. :) ♥


Egy avokádó fejlődése! :) Hamarosan újra át kell ültetnem! 


♥Hogy tetszenek a képek? :) Ha még nem követtek istagramon, akkor a jobb oldali sávban könnyen megtaláltok! :) ♥


4 megjegyzés:

  1. Ilyen szépen kihajt az avokádó? :O Máskor nem dobom ki a magot. :) Jó képek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony! Eleinte nem kell még elültetni! Ha szeretnéd majd leírom, hogy kicsíráztatni! :) Köszi

      Törlés
  2. Mi leszel ha nagy leszel? Hol voltál gyakszin?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szülésznő leszek és a Markusovszky kórházban voltam gyakorlaton! :)

      Törlés