2014. április 24., csütörtök

Egyszerű, de nagyszerű hajápolási rutin tippek!

Sziasztok! 

Már sok színben és formában kipróbáltam a hajam, ezért fontos, hogy a lehető legjobban ápoljam, mert szerintem, egy nőnek a haja az egyik vonzereje. :)



A hajamra 3 dolgot használok:


Ricinus olaj - Head & Shoulders sampon - Gliss Kur hajolaj



Jól látjátok nincs közte a hajbalzsam! Hogy miért? Mert sokan nem tudják, de a hajbalzsam elvékonyítja a hajszálakat és ettől lesz puha a tapintása, viszont könnyebben is fog törni a vége! Helyette ricinus olajat használok, amit minimum egy órán át fent hagyok a hajtöveken!


Fontos, hogy megtaláljuk a hajunknak legmegfelelőbb sampont és minden alkalommal kétszer samponozzunk! :)


 Minden hajmosás után érdemes ápolni a hajunkat, még ha olyan pakolást is választunk, amit nem kell kimosni a hajunkból! 






♥ Ti, hogyan ápoljátok a hajatokat? :) ♥

2 megjegyzés:

  1. De szép most a hajad!!! A balzsamos dologról még nem hallottam, érdekes, mondjuk én is mostanság vagy természetes balzsamokat és pakolásokat, vagy benne hagyós hajolajakat használok, és határozottan dúsabb hatású a hajam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!

      Még én is pár éve hallottam, de nemrég jutott eszembe! :)

      Törlés