2014. február 3., hétfő

Kik haul

Sziasztok!

Betértünk a Kikbe hátha találok pár apróságot! 

Így is lett. 


Ez a pár cukiság 630 Ft volt. Még több fajta is fellelhető. Ebből 2 pár 2 barátnőmé lesz. :)


Koronás doboz. Imádom, annyira csajos! Volt még csilláros. Kisebb-nagyobb. Ez 290 Ft volt!


Igen, tudom... Nem vagyok már 12 éves. Na de milyen gyönyörű ez a hajpánt.
Ráadásul Ő is csak 290 volt! Hát hagytam volna ott? 


Képzeljétek el. A kis csoffadt, csontszáraz jácintjaim elkezdtek hajtásokat hozni, és ezt pont indulás előtt vettem észre. Ezért, amikor megláttam, hogy van ekkora "cserép" egyből tudtam, hogy ide fog átköltözni a 10 db kis jácintka. Ja és említenem sem kell, hogy 290 Ft volt, ugye? (Volt még kék, zöld, barna)


♥ Nektek mi tetszik a legjobban? Szoktatok Kikbe járni? :) ♥



6 megjegyzés:

  1. a Kikben remek dogokat lehet fellelni, és hihetetlen jó áron! : ) szeretek oda menni : )

    VálaszTörlés
  2. Az a hajpánt nekem is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Hűha, nekem is lehet be kéne támadnom! :)

    VálaszTörlés
  4. A családom szerint csupa felesleges kacatot lehet a Kikben kapni, alig tudok rávenni valakit hogy bejöjjön velem ha arra járunk mert én imádok ott nézelődni. Igazi kis kincseket lehet találni potom pénzért.

    VálaszTörlés