2014. január 20., hétfő

A Halogató Beauty Blogger TAG

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy kitöltöm én is ezt a TAG-et. 

1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint, amit csak ritkán használsz/követsz!

Testápoló. Irritál, hogy egyik se szívódik be elég gyorsan. Vagyis, télen túl hideg van ahhoz, hogy pucéran várjam, amíg beszívódik. Nyáron, pedig olyan érzetet kelt, mintha elnehezítené a bőrömet. Egyedül a talpamat, kezemet és az arcomat szoktam hidratálni. 

2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?

Minden második használat után. A tusecsetet, pedig egyből használat után. :)

3. Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?

Nem igazán szoktam lakkozni, ha mégis, akkor nem sokáig. Szerintem igénytelennek hat. 

4. Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?

Nem túl sokáig. Általában mindig van utánpótlás. 
 
5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?

Huhh, például vizes hajjal elaludni. :( Régebben sokszor vazelinnel szedtem le a sminket. Mondjuk azóta se szedte le semmi olyan alaposan a sminket. Csak hát ugye kőolaj származék, mégse használnám már minden nap az arcomon!

6. Nevezz meg egy – nem a szépségápolással kapcsolatos – szokást, amit mindig halogatsz!

Lehet többet? Mert akkor, mosogatás, tanulás, mosást bekapcsolni. 

7. Időben el tudsz készülni, ha mész valahova, vagy kapkodsz és elkésel?

Változó. Ha valahová nagyon készülök, akkor tuti elkések. Mert a maximálist szeretném kihozni magamból. Ha nem várok valamit, akkor előfordul, hogy 10-15 perccel előbb is ott vagyok. 

8. Be tudod tartani a vásárlási stopokat?

Még nem szabtam ki magamnak vásárlási stoppot. Szerintem egy bizonyos kor fölött már mindenki el tudja dönteni, hogy mi az amire szüksége van. Például vattakorong/törlőkendő. Mégse fogom konyharuhával lemosni a sminket. :D

9. Rendezetten tárolod a smink és/vagy körömlakk készletedet?

Nem sajnos. 3-4 naponta ingázok. Így a legtöbbet használtak egy neszeszerben utaznak velem. Nem éri meg mindig kipakolni és vissza. Félnék, hogy valamit elfelejtek visszarakni.

10. Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?

Még mindig bánom, de 1 hónap, tavaly nyáron. 


♥ Remélem tetszett nektek ez a TAG! Töltsétek ki Ti is! ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése