2013. december 21., szombat

Blog Karácsony 2013

Sziasztok!

Jelentkeztem én is a blog karácsonyra!

Én kaptam a mannakörmök blog íróját! :) Kinek mi az ami elsőre beugrik róla? Naná, hogy a körömlakkok! Viszont úgy gondoltam, hogy rengeteg körömlakkja lehet és nem akartam olyat venni, ami lehet meg van már neki.

Viszont nézegettem a posztokat és akkor megláttam ezt a képet:


Pretty Little Liars, gondolom sokaknak ismerős a sorozat. (Én is imádom)

Ekkor döntöttem úgy, hogy ezzel kapcsolatban fog kapni valamit Mariann! :)
Majd beugrott ez  póló nekem:


Pink Lemon Fashion-re gondoltam, hogy ott fogom megcsináltatni és nagyon szívesen elvállalták! :)

Ez lett a végeredmény:


(bocsi a borzalmas képért)

Előtte persze "finoman" kipuhatoltam, hogy hányas méretet hord (értsd: bombáztam kérdésekkel).

Remélem nagyon örültél neki drága Mariann! :)


Akitól pedig én kaptam az ajándékot: BaAnNa Beauty :)

Egy csodás AVON-os csomagot kaptam és egy aranyos kis levelet is. :)


  • Planet spa arcmaszk
  • Infinilize szempillaspirál
  • ultra glazewear szájfény
  • gyömbéres lábpakolás
  • egy aranyos kis dísz
Szerintem mindnek a hasznát tudom majd venni. Köszönöm szépen! :)

♥Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek, neked Iluss pedig köszönöm, hogy megszervezted ezt!♥


5 megjegyzés:

  1. Az a póló nagyon klassz! :) Tök jó ötlet volt :)
    Te is nagyon jó kis meglepetéseket kaptál :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örültem neki, nagyon szépen köszönöm még egyszer. :))

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon aranyos ötlet! :-)

    VálaszTörlés
  4. Uhh, micsoda Avon csomaaag :D A póló az nagyon nagyon jó ötlet volt, gratula hozzá! :) Én köszönöm neked, hogy részt vettél benne! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz dolgokat kaptál :)

    VálaszTörlés