2013. november 22., péntek

Haul

Sziasztok! 

Összegyűlt pár dolog pár hét alatt, amit ideje megmutatnom nektek is. :) 


Joanna citrusos tusfürdő. Nagyon finom frissítő illata van. Ebből a márkából van a körtés testradírom is. 


Kallos hajvégápoló szérum. Nagyon sok jót hallottam róla.


Nivea dezodor. Már nagyon régóta ezt a fajtát használom. 


Essence gel eyeliner. PAncsinál volt blogsale és ott vettem. :)


Ázsia centerben vettem egy gumicsizmát, mivel utolsó pár volt, ezért csak 1500 Ft-ot fizettem. Mivel a vádlimra kicsit kicsi volt, ezért levágtam a tetejét. Majd egy diy bejegyzésben megmutatom, hogy mivel turbóztam fel


Sony Xperia SP. Új mobilt vettem magamnak. Végre. Imádom.




Horgolt karkötők. A lila az egyik barátnőmé lesz. :)


Csak a képen barna, de amúgy fekete cicanadrág, aminek a téli kiadását vettem meg, vagyis termo béléses. 


♥ Ti mit vetettek mostanában? :) ♥

1 megjegyzés:

  1. A Kallos hajvégápoló nekem is megvolt, de anyukámnak adtam, mert amennyi jót olvastam róla, nekem annyira nem jött be :/ Maradok a Balea-nál :)

    VálaszTörlés