2013. október 1., kedd

Ki vagyok Én? #4

Sziasztok!

A Kedvenc Kedd ezen a héten elköltözik szerdára. Vagyis holnap jelentkezem vele. :)

Most nagyban készülődök, mert ma van a 4. évfordulónk és megyünk el este. :)

Addig is itt egy képválogatás:


Bizony, -5-ös szemem van. 


Bárcsak tudnék valamilyen hangszeren játszani. Mondjuk zongorán.


Imádok kifelé bambulni a repülő ablakán. :)


Imádok úszni és pancsolni. Kiskoromban azt mondták, hogy úszóhártyám fog nőni előbb utóbb.


Pattintós papír. Nem hiszem, hogy ez magyarázatra szorul. :D


♥ Van olyan, ami rátok is igaz? ♥

2 megjegyzés:

  1. Zongorán nem olyan nehéz megtanulni játszani:).
    Én soha nem akarok repülőn ülni, nagyon félek tőle:D.
    Apu mindig azzal vigasztal, hogy még egy sem maradt fent..
    Irigylem akik tudnak úszni..kicsinek víziszonyom volt és máig nem tudok:(

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék hangszeren tanulni játszani, próbálkoztam gitározni, de mivel ízületi sérvem van a csuklómban, nem tudtam lefogni a húrt normálisan, úgyhogy nem is tudom van e olyan hangszer amin tudnék játszani, a pukkasztós papírt én is szeretem :)

    VálaszTörlés