2013. október 8., kedd

Kedvenc Kedd #26

Sziasztok szépségek!

Szuperül telt az elmúlt hét. Sok képpel készültem nektek. :)

Zene a hétre:


Végre megjött az AVON-om. :) Narancsos testpermet és cseresznyevirágos tusfürdő.


Vignetták az IKEA-ból. 200 Ft volt. :) Már a postaládára is raktunk ki. 


Reggeli kávé a Schönbrunnos bögrémmel és a rózsaszín kanalammal. :) Tojásos baguette. :)



Biztos vagyok benne, hogy mindenki látta, ahogy végig söpör a blogger világában ez a bögre. :) Még kapható a Kik-ben. 


Melegítős párnácska. Nagyon durva az egész. Van benne egy fémlapocska, és folyadék. Ha pattintasz a fémlapon egyet, akkor a folyadék kikristályosodik és felmelegszik 50-55 °C-ra. Utána csak ki kell főzni és máskor is használható. Szintén Kik.


Termékminták. :)



Végreeee elkészült a paypal számlám, eddig mindig a bátyámmal rendeltettem a dolgokat, de az elég körülményes volt. Máris rendeltem egy fülbevalót. :)

Sok-sok filmnézés. :)


♥ Nektek, hogy telt az elmúlt 1 hét? :) ♥

3 megjegyzés:

  1. nagyon szépek a vignetták, az a szárnyas bögre is jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. De jó képek, amúgy az a tojásos baguette azt így hogy? Mármint rántotta van rajta, mert én nem látom pontosan :) Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A benne van a lágy tojás. Lifehack #29 és az első videó. :)

      Törlés