2013. szeptember 25., szerda

Interjús hét #2 The very style blog


1 hét. 5 blog. 4+1 interjú. Az 5. interjú tulajdonképpen egy TAG, amit szeretnék én is és szeretném, ha Ti is kitöltenétek majd. Kezdjük a másodikat: 



Milyen indíttatásból kezdtél el blogolni?

Korábban már volt egy divatblogom, de az elegendő lelkesedés és motiváció hiányában elég hamar elhalt. Kb. 3 éve viszont totál beszippantottak a szépségblogok, meg a Youtube sminkcsatornák. Olyannyira túladagoltam magam ezekkel, hogy pár hónap után, miután eleget olvastam és néztem őket, összeszedtem a bátorságot ahhoz, hogy én is indítsak egy saját beauty blogot, majd Youtube csatornát is. A célom az volt, hogy főként olcsóbb, könnyen elérhető, de jó minőségű termékeket mutassak be az olvasóimnak, legyen szó sminkről, arcápolásról, divatról. 

Milyen hobbid van még?

Eléggé átlagos vagyok ilyen szempontból: imádom a zenét, és nagyon szeretek énekelni, ezen kívül szeretek főzőcskézni, családdal és barátokkal lenni, szóval semmi extrém, de ezek mind fontosak nekem.

Mi volt a bloggal kapcsolatos legjobb pillanatod?

Csak egyet lehet választani?! Ez soha nem ment nekem, nagyon nehezen döntök :D! 

Egyrészt amikor rádöbbentem, hogy már nem csak magamnak írom, hanem mások is olvassák, és elkezdtek feliratkozni a blogomra, meg kommentelni :D! Minden egyes új olvasó és komment óriási öröm számomra. Mindig nagy élmény, ha valaki ír nekem, és tanácsot kér tőlem, nagyon jó érzés, hogy az olvasóim adnak a véleményemre, és hozzám fordulnak a kérdéseikkel.

A másik nagy örömöm az, hogy a cégek egyre inkább kezdik felismerni a blogok jelentőségét, így jó érzés, ha mondjuk bizalmat szavaznak az én blogomnak, és küldenek egy terméket tesztelésre, vagy meghívnak rendezvényre.

Ha tehetnéd, feladnád a munkádat, hogy csakis a blogolásnak élhess?

Hogy egész nap csak sminkekkel, kencékkel, szépségápolással és divattal foglalkozhassak??? Viccelsz? Persze :D! Éppen ezért mindjárt ki is töltök egy lottót, hátha…

Szerinted mik azok a tulajdonságok, amik segítik egy blognak a fejlődését?

Rendkívül fontos az olvasókkal való jó kapcsolatot, éppen ezért minden egyes kommentre igyekszem reagálni, legyen az blogon, facebookon, Youtube-on, bárhol, hiszen értük van ez az egész, és ha ők nincsenek, akkor ez a blog nem lenne sehol. Ők olvassák, így fontosak az ő visszajelzéseik, igyekszem figyelembe venni a kéréseiket is.

Kicsit ehhez is kapcsolódik, hogy én sohasem akartam megközelíthetetlennek tűnni, nekem nagyon fontos a személyes hangvétel, hogy az írásaimon valamennyire átjöjjön az én személyiségem, hogy milyen is vagyok valójában. Kicsit olyan ez, mintha egy barátnő lennének, akivel sminkekről, meg ilyesmikről lehet csacsogni.

Nagyon fontos a pozitív szemlélet is, én mindenben igyekszem a pozitív, jó dolgokat meglátni és hangsúlyozni. Ez pl. megnyilvánulhat abban is, hogy ha egy termék nem válik be, akkor nem jelentem ki kategorikusan, hogy márpedig ez egy rossz termék, hanem azt mondom, hogy nekem nem vált be.

Emellett nyitottnak kell lenni az újdonságokra, új termékekre. Persze nem azt jelenti, hogy ha megjelent valami újdonság, akkor azonnal rohanni kell a boltba megvenni, én is használom a régi jól bevált sminkjeimet, krémjeimet, de azért haladni kell a korral, úgy nem lehet blogolni, hogy az ember begubózik a kis kuckójába, és nem figyeli, hogy mi zajlik odakint.

És hát fontos, hogy minőségi tartalmat adjunk az olvasóknak, ebbe beletartozik az, hogy lehetőleg minél jobb minőségű képeket/videókat készítsünk, és például figyeljünk a helyesírásra is, és legyen mondanivalója a bejegyzésnek. Ne az legyen, hogy írok valamit, aminek se füle, se farka, csak azért, hogy legyen egy új blogbejegyzés. Inkább legyen kevesebb poszt, de az minőségi legyen, a kevesebb néha több.



Kik a példaképeid?

Rengeteg magyar beauty blogot követek , és most már volt alkalmam találkozni néhánynak a szerzőjével is, így nem tudnék egyet kiemelni, mindegyiket másért szeretem, de mindenhonnan kapok inspirációt. Youtube-on is rengeteg sminkes csatornát követek, na onnan mondjuk Michelle Phant emelném ki, aki a Youtube-on kezdte egy sminkes csatornával, és most ott tart, hogy a L’OREAL szárnyai alatt megalkotta és piacra dobta saját sminkmárkáját, azért ez nem semmi.

Mit olvasol szívesen más blogon?

Egyértelműen a teszteket. Egyrészt azért, mert ha olyan termékről van szó, amit én is használok, akkor érdekel, hogy másnak mi a véleménye róla. Ha meg nem ismerem a terméket, akkor azért :D! Imádok swatchokat nézegetni, meg a termékeket használat közben.

Átlag mennyi idődet veszi el a blog 1 nap?

Nem blogolok minden nap, ha tudom, hogy sűrű hetem lesz, akkor igyekszek előre megírni 1-2 bejegyzést, de ha napi szintre le kellene bontani, akkor kb. 2-3 óra legalább, de ez attól is függ, milyen bejegyzésről van szó.

Van külön blog füzeted, amibe az ötleteidet írod?

Nincs, de már épp itt az ideje, hogy beszerezzek egyet. Eddig a határidőnaplómba írogattam bele, hogy mikor milyen blogbejegyzés legyen, de ez nem éppen praktikus megoldás, mert a blogos firkálmányaim kezdik átvenni az uralmat a határidőnaplóm felett, úgyhogy most már be fogok szerezni valamilyen cuki csajos füzetet, amibe az ötleteimet írogathatom. :)

Általában hány poszt van előre megírva?

Sajnos nem vagyok túl jó az előre megírásban, állandó harcban állok az idővel, de a héten sikerült három bejegyzést is előre beidőzítenem, úgyhogy ez most nagyon megnyugtató.

Honnan jött a blogodnak a neve?

Hát ez tök vicces, és lehet, hogy hihetetlenül hangzik, de megálmodtam. Akkoriban, amikor kitaláltam, hogy márpedig én is csinálok egy beauty blogot, egyik éjjel azt álmodtam, hogy ülök a gép előtt, blogolok, és álmomban ez volt a blog neve. Hát így válnak valóra az álmok! :)

Előfordul, hogy több hétre előre meg van tervezve, hogy miről szeretnél írni?

Igen, szoktam előre tervezni, hogy mikor miről írjak, bár azért olyan nagyon sok hétre előre nem, általában kb. két hetet látok előre, meg van azért 1-2 fix téma, ami majdnem minden héten van. De előfordul, hogy az élet teljesen felülírja, amit előre elterveztem, és teljesen másról írok :D.

Mi volt az első sminkeléssel kapcsolatos terméked?

A Maybelline Great Lash szempillaspirál, tudjátok az a zöld tubusos rózsaszín kupakkal (vagy fordítva?), meg egy fekete Miss sporty szemceruza. Nagyon hosszú ideig csak ezt a két terméket használtam, aztán szép lassan jött a többi. :)

Mit dolgozol civilben?

Egy felsőoktatási intézményben dolgozom.

Kedvenc sminkmárka?

Ezt sokan megkérdezik tőlem, és mindig passzolom, mert nem vagyok márkasznob, így nem vagyok rákattanva egy márkára. Nagyobb részt drogériás sminktermékeim vannak, minden márkában mást szeretek: a Maybelline-nek a szempillaspiráljait, a Catrice-nek a szemhéjpúdereit, a L’ORÉAL-nak az alapozóit, a Rimmelnek a rúzsait, az essence-nek a szájfényeit és pirosítóit, és a Sleeknek a gyönyörűséges 12-es palettáit.  Én mondtam, hogy nem vagyok jó abban, hogy csak egyet válasszak. :D


♥ Remélem tetszett nektek! ♥


2 megjegyzés: