2013. szeptember 21., szombat

DIY karkötő: Paris rose

Sziasztok!

Ezt a karkötőt anyunak csináltam akinek nemrég volt a szülinapja. Még nem kapta meg. Szóval anyu, ha ezt látod, akkor ne olvass tovább. :)

Anya nagyon szereti Franciaországot. 1 hónap múlva is oda fog utazni, a finom borok és sajtok földjére. Így hát egy ilyen karkötőt is készítettem neki. :) ♥

Az alapanyag:


Kezdésnek a láncot ketté választom. Csuklóra mérem. Majd két karikát felrakom a végére, az egyikre körre, pedig delfin kapcsot is fűzök.


További körökkel a lánc különböző pontjaira rakom a fityegőket. A gyöngyöt pedig felfűzöm a szerelékre (az a hosszúkás pálca), majd hurokra ferdítem a végét, a felesleget pedig levágom.



A kész karkötő:



Az egész kijön pár száz Forintból. Nagyon divatos, szolid, hordható, mégis saját készítésű. 


♥ Tetszik nektek? ♥  

6 megjegyzés:

  1. Milyen ügyes vagy! Ez ajándékba is nagyon szupert :(

    VálaszTörlés
  2. :) szép lett :) Ötletes. ilyet én is terveztem már ajándékba, de valahogy az elkészítés mindig elmaradt..

    VálaszTörlés
  3. Szerencsés Anyukád van, nagyon szép ajándék! :)Elfogadnám én is, imádok mindent ami a franciákkal kapcsolatos!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok! Nagyon aranyosak vagytok!
    Azt elfelejtettem írni, hogy villám gyorsan elkészült. :)

    VálaszTörlés
  5. Ilyen alkatrész láncot és medált, meg kapcsot hol tudok szerezni? Hobbiboltot néztem a múltkor, de ott csak ilyen filcek, papírok, dobozok voltak...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Én az üllői úton veszem a Corvin-negyedhez közeli oldalon. Van egy óriás nagy gyöngykuckó a hobbyművész mellett. :) Amúgy meskáról is lehet rendelni de mindenféle gyöngyös boltban is lehet venni. :)

      Törlés