2013. augusztus 30., péntek

A kedvenc korrektorom

Sziasztok!

Végre úgy néz ki összejön nektek is egy bejegyzés. :)

Szóval a kedvenc korrektorom az Essence match2cover cream concealer. Előtte egy Guerlain korrektorom volt, de annak túl magas volt az árfekvése (azt rokonoktól kaptam Amerikából), így megpróbáltam színben és textúrában hasonlót keresni.



Szóval ez volt az Essence előtt, Guerlain.
Beige Clair 


És a mostani Essence korrektorom:


Itt pedig láthatóak a színek:


Guerlian


Essence

Szerintem nagyon szépen passzolnak a színek. :) Szerintem szuper dupe ez az Essence, kb. 95%-osnak mondanám. :) A Guerlain ára 17.000 Ft körül mozog, a dupe pedig 800 Ft körül. 

És most nézzük, hogy tünteti el a szem alatti karikát az én kis új korrektorom. :)



Smink nélkül


Teljes puccban. (elég dilis szemem lett a képen :D )

A hátránya ennek a korrektornak, hogy ujjal kell belenyúlkálni, de aki nem siet, az neki eshet ecsettel is. Általában egy olyan ujjnyi adagot -amit láthattatok a képen- végighúzok az egyik szemem alatt, majd a másikon is, a sötétebb színből. Majd ugyanígy fölül is egy-egy ujjnyi adag a világosabb színből szemhéjamra. Szépen eldolgozom, és púderrel fixálom. :) Nagyszerű alapnak is szolgál így szemsminknél. :) És nagyon tartós. 



♥ Ismertétek ezt a korrektort? Milyen tippjeitek vannak arra az esetre, ha 2 órával felkelsz a kelleténél előbb és nem tudsz visszaaludni? Meggyőzött? ♥ 

9 megjegyzés:

  1. Most rendeltem egy Efl korrektor palettát, abban négy szín van, de ez is elég meggyőző poszt volt, bár annyi plusz ahhoz, hogy adtak ecsetet is :)
    Hm, nálam előfordul mostanság, hogy 5.30 helyett 3-4 körül kelek, valamikor nem alszom vissza, de többnyire igyekszem kikapcsolni az agyam, elszámolok 10-ig magamban, miközben ellazítom a testem, és mire 10-hez érek kiürül az agyam annyira, hogy nem gondolkodom semmi felesleges dolgon, csak élvezem a "belső"csendet, és el is alszom :D

    VálaszTörlés
  2. Meggyőző kis poszt volt. Úgy látszik az Essence most elég erős korrektor téren. Nálam a cover stick korrektoruk a favorit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább ennyi. Most eléggé szidják blogos körökben, például a körömlakkjait. :(

      Törlés
  3. Ó, ez nagyon biztatóan hangzik, kíváncsi vagyok, a MeMeMe és a Sleek korrektorommal összevetve hogyan teljesít majd rajtam. :-) Köszi a tesztet

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem ezt a korrektor :)! Amúgy ma találkoztunk a Blogger Shopping Day-en, Nettivel és Ronival voltam én is, és kis kíváncsian én is elkértem én is a blogod nevét, úgyhogy itt vagyok :)!
    Ha van kedved nézd meg az én blogomat is: http://theverystyle.blogspot.hu/
    Szandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök neked! Azonnal meg is nézlek! :)

      Törlés