2013. július 27., szombat

Szabadulj meg...

... a kifogásoktól!

Mint azt tudjátok az új Én-en dolgozok. Hogy miért? Mert fontos vagyok magamnak, a családomnak, tartozok ennyivel az egészségemért és mert megtehetem.

Belekezdtem egy nagy diétába, ami inkább egy életre szóló életmód váltás. Eltűnt a cukor az életünkből, lett helyette Eritrit. Már nem csinálok ilyen-olyan péksüteményeket fehér lisztből, ha mégis akkor zablisztet használok. A fehér rizst lecserélte a barna rizs vagy a bulgur. Köretnek a krumpli helyett, párolt zöldségek vannak, vagy kuszkusz vagy köles. Vége az olajban tocsogó gyors kajáknak, itthon is csak kókuszolajat használunk. Ha tészta, akkor csakis durum. Csokit is ritkán és csakis diabetikusat vagy igazi étcsokit.

Pont ma van 7 hete, hogy minden elkezdődött. Vége lett a kifogásoknak. :) Napi rendszerbe bekerült a sport(, mint kikapcsolódás). Mondhatni végig lelkes volta, de ha szembejött egy betűleveses írás akkor még nagyobb erőre kaptam. :) Jelenleg -7,5 kg-nál tartok. A test zsír tartalma csökkent, a víz és az izom nőtt. :)

Ne a kifogásokat, hanem a lehetőségeket keresd!

Ne azt mond, hogy holnaptól kezded, hanem kezd el még ma. Ha becsúszik egy kakaós csiga, ne edd ki a hűtőt, mondván, hogy már úgy is elbaszt*d. NEM! Hiszen, ha defektet kapsz, se szúrod ki a másik három kereket és még mindig ott van a pótkerék! Maximum húzz rá még egy kört biciklizés vagy futás közben. :)


Gondolj arra, hogy jobb úgy lefeküdni este, hogy mindened zsibbadt egy edzéstől, mint fejben azt érezni, hogy basszus, még is el kellett volna menni. Hidd el a tested meghálálja mindazt, amit érte teszel. Vagy, ha más nem, nagyobb eséllyel élheted meg, hogy dédunokáid lesznek. 


Azt hiszed, hogy nehéz az edzés? Akkor próbálj meg veszíteni!



♥ Remélem egy kicsit hatottam rátok! Legyetek jók. ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése