2013. július 23., kedd

Kedvenc Kedd #15

Szép jó reggelt! :)

Zene a hétre:


Kb. 1 hete voltunk kint a Premier Outletben. Elsősorban sporthoz való ruháért mentünk. :)

Így vettem meg ezt az Adidas pólót. Imádom. :) Legszívesebben utcára is hordanám. Gondolom mondanom sem kell, hogy korall színű. :D Vettem kint még egy egybe részes fürdőruhát. Majd átmentünk a dechatlonba és beszereztem egy térdnadrágot. Aztán a Hervisben egy sportmelltartót.



Régóta szerettem volna egy korallos fülbit, és amikor a Westendben megláttam ezt a tollas csodát, tudtam hogy hazajön velem, pláne, hogy csak 500 Forintba fájt. Rengeteg szín volt még.Tuti vissza fogok menni pár darabért még. (Valóságban korallosabb a színe)


Beújítottam egy repedezős korall lakkra. (Essence)


Kondizás közben hamupipőkét nézni. :D


Körbebiciklizni a Velencei tavat, majd fürdeni is benne. :)


Legjobb barátnős éjszaka. :)


Ajándékba kapott csodásan édeskés illatú Tiens parfüm (Dolly Kiss). Az üvegbe szerelmes vagyok. :)


Beköltözött egy nagyon aranyos dolmányos varjú(?) a ház belső udvarába. :) Már 1 hete itt lakik. :)
Nem kell aggódni, nincs eltörve a szárnya, vagy hasonló. Vígan repked. :)


Bográcsozás barátokkal. :) Reform marhapörkölt zab nokedlivel. :)




♥ Nektek mivel telt az elmúlt egy-két hét? ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése