2013. május 25., szombat

NYC körömlakk teszt

A hétvégén azzal a céllal mentem be a Müllerbe, hogy szerzek magamnak valamilyen korallos kiegészítőt. (Milyen meglepő) Táskámban a mülleres kupon füzettel. Először a Catrice sminkekhez mentem, majd mikor láttam, hogy a Candy Shock részét kifosztották, tovább is álltam, aztán elhaladtam a NYC külön kihelyezett körömlakkos állványa mellett. Mivel annyira nem vagyok nagy körömlakk mániás, mint tudjátok, ezért engem is meglepett, hogy mennyire odaragadtam a színektől. Majd megláttam Őt. A korallok korallját. A tökéletesen hozzám passzoló színt. Ráadásul az utolsó darab és semmi hibája nincsen. Gondolkodás nélkül raktam bele a kosárba. :)

És most jöjjön a teszt:

Az üvege semmi extra, na de ami benne van!!!!!!!!!!!! 

A feje hosszúkás, könnyű fogni és irányítani. 




Az ecsete csodás, enyhén szélesebb a megszokottnál, de nagyon jól lehet vele dolgozni, az én vékony és rövid karmaimon is jól működik. 



Szerintem tökéletesen fed egy rétegben is már. Az én körmeimen 2 réteget láthattok, fedőlakk nélkül. A képek csalókák, mert igazából kicsit rózsaszínesebb, nem ilyen narancssárgás. VILLÁM gyorsan megszárad a két réteg is. 

Csak a színért mutatom...
Match Love 027

Nekem tetszik összességében a végeredmény, pláne (kuponnal) 370 Forintért. Már csak egy korall fülbevalót szeretnék beszerezni, aztán minden tökéletes lesz. :)


♥ Nektek, hogy tetszik? Van már NYC lakkotok? ♥ 

4 megjegyzés:

  1. Így képekről nagyon szép színe van.
    NYC-ből egy lilám van, és egy színtelen. Nem vagyok nagyon körömlakkos típus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy Én se. De mostanában nagyon rákaptam. Most már be van készítve egy másik körmös poszt is. :)

      Törlés
  2. Hű, teljesen eltérő a tapasztalatunk, ez érdekes:). Lehet, hogy csak én fogtam ki egy rosszabb minőségűt. Minden esetre ennek is csoda színe van:).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy ennyiért a hülyének is megéri próbálkozni, ráadásul a hőn áhított színben. :)

      Törlés