2013. május 7., kedd

Kedvenc Kedd #8

Sziasztok kedvenceim! :)

Zene a hétre:

És sorban minden más:

Végre megjött a Ziaja csomagom a héten. Narancsosat választottam, eddig nem bántam meg. :)




Szeretlek szó kirakása betűtésztával a páromnak. És igen, tudom, hogy fordítva van a Z betű. :D


Eső utáni illat. :)



Színházjegy az Átutazók című előadásra. :)



Új nagyon csinos fülbevalók. Ha valaki szeretne, akkor szóljon. (*Reklám helye*)




Kintről beszűrődő zongora játék. 

Friss kontaktlencse. :)



♥ Láttátok már ezt a színdarabot? Ismeritek a Ziaja termékeit? Nektek mi volt a kedvencetek a héten? ♥ 

3 megjegyzés:

  1. Múltkor nézegettem a boltban ebből a narancsos változatból a tusfürdőt (vagy testradír volt?)
    Akciós volt a Rossmannban, de végül ott hagytam.
    Szívesen olvasnék róla a későbbiekben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem most egy tusfürdő, testvaj és ajakápoló volt a csomagban. Igazából nagyon finom friss narancshéj illata van mindennek. (Narancsolajosak a termékek pontosabban) A testvaj, gyorsan beszívódik, és nem hagy maga után zsíros érzetet. :) De előbb az uborkás krémemet szeretném elhasználni. :D Az ajakápoló pedig nagyon finom (ízre is, nem mintha megenném :D) Még az olívással szemeztem, szerintem egy próbát megér. :)

      Törlés
    2. Köszi az infókat!Legközelebb megnézem még egyszer...hát ha ez egyszerszer meg is veszem!:)

      Törlés